博多駅から徒歩5分|ANAクラウンプラザホテル福岡 博多駅から徒歩5分|ANAクラウンプラザホテル福岡

  1. ANAクラウンプラザホテル福岡TOP
  2. 全館停電のお知らせ

全館停電のお知らせ
Inspection of electric equipment at this property

平素よりANAクラウンプラザホテル福岡にご愛顧賜り誠にありがとうございます。

さて、この度法令に基づき、下記日時において全館の電気設備一斉点検を行います。
点検中は、ホテル内(客室含む)の電気設備の使用が出来なくなります。
お客様におかれましては多大なご迷惑、ご不便をお掛けしますが、ご理解、ご協力のほど宜しくお願い申し上げます。

総支配人

■停電日時 2020年1月7日(火) 午前1時00分~午前4時00分
※2020年1月6日(月)ご宿泊のお客様が対象となります。

■停電範囲と対応
・客室内の電話・水道以外全て停止いたします。(照明、エアコン、インターネット、テレビ、コンセントなど)
・エレベーター・エスカレーター・1階ロビー照明・自動ドアが停止します。
→外出及びお帰りの際はスタッフが同行いたします。
→各階の廊下にスタッフが常駐いたします。
※客室内には常備灯がございます。

■営業時間及び受付時間変更のご案内

・メザニンバー営業時間 23:00 まで(通常 24:00 まで)
・マッサージ受付時間 23:00 まで(通常 02:00 まで)
・ルームサービス受付時間 23:00 まで(通常 02:00 まで)
・有料放送終了時間 23:00 まで(通常24時間)
・インターネット(LAN接続)終了時間 23:00 まで(通常24時間)

■その他
・モーニングコール
客室のデジタル時計も停止いたしますので、時計のアラームはご利用いただけません。
お電話でのセットは可能でございますが、念のためゲストサービスセンターへお申し付けくださいませ。

Inspection of electric equipment at this property

Thank you very much for choosing ANA Crowne Plaza Fukuoka.
This is the notice for all guests that inspection of electric equipment at this property will be implemented as below based on the law.
All electric supply will temporary cut off and most of the electric equipment in guest rooms or in this property will not be able to use for a while. We do apologize for any inconvenience it may cause.

■Date 1/7/2020(Tue.) from midnight 01:00am~04:00am

■Details
- All electric equipment will stop operating (such as elevator, escalator, 1F lobby lights, automatic door lights, air conditioner, Internet, TV, wall socket) EXCEPT internal telephone and water.
- Staff will escort you when going out from the hotel or coming back to the hotel.
- Staff will be allocated in each floor.
- Portable torch is placed in each guest room.

■Operational hour

- Mezzanine bar (M2F) until 11:00pm
- Massage until midnight 11:00pm
- Room service until midnight 11:00pm
- Pay TV until midnight 11:00pm
- Internet access until midnight 11:00pm

■Others
Morning phone call

Digital clock in guest room will not be available due to the inspection; however, you can set alarm on internal telephone. Please contact Guest Service Center for detail.

Should you have further questions or inquiry, please ask Guest Service Center.

We will continue improving our quality of service for better hospitality to offer you a luxury moment at this hotel.
Thank you very much for your help and understanding.

Manager

TOP